: : Навігація : :
: : Календарь : :
: : Архіви : :
: : Партнери : :
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією
- Гість
Будь ласка, зареєструйтесь
: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
: : Актуальні документи : :
- ВІДПОЧИНОК. САНАТОРІЙ ЧЕРЕМОШ. МОРШИН
- Санаторій Черемош м.Моршин знаходиться в центрі курорту, в лісопарковій зоні – екологічно чистій місцевості, де сама природа сприяє вашому від...
- Статут профспілки працівників освіти і науки України
- Завантажити статут [attachment=305] ...
- КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР (УГОДА) між управлінням освіти і науки облдержадміністрації та обласним комітетом профспілки працівників освіти і науки України на 2012– 2015 роки
- Завантажити угоду [attachment=2] ...
- Розмір мінімальної заробітної плати: позиція профспілок
- В основу державної соціальної політики покладено ідею соціальних мінімумів: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, мінімальна пенсія, ака...
- Контакти
- КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ &nb...
Щодо подання страхувальником відомостей до Реєстру застрахованих осіб
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на запити з місць стосовно подання страхувальником відомостей до Реєстру застрахованих осіб в електронній формі про належність працівника до Профспілки працівників освіти і науки України повідомляє наступне.
Згідно зі статтею 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Статтею 8 (1) Хартії фундаментальних прав Європейського Союзу («Хартія») і статтею 16 (1) Договору про функціонування Європейського Союзу (ДФЄС) встановлено, що кожна особа має право на захист своїх персональних даних.
В статті 1 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з опрацюванням персональних даних і про вільний рух таких даних зазначено, що захист фізичних осіб під час опрацювання персональних даних є фундаментальним правом.
В статті 71 Регламенту вказано, що для забезпечення правомірного та прозорого опрацювання даних, що стосуються суб'єкта, має запобігати дискримінаційним наслідкам для фізичних осіб, зокрема, на підстав приналежності членства в професійних спілках, генетичного стану або стану здоров'я, чи сексуальної орієнтації, або того, що спричиняє вжиття заходів із такими наслідками. Ці дані були перенесені з попередньої Директиви 95/46/ЄС Європейського Парламенту і Ради «Про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільне переміщення таких даних», яка додала дані про «членство в профспілці» до списку чутливих, оскільки ця інформація може бути суттєвим ідентифікатором політичних переконань або членства у партії.
При цьому абзацом четвертим частини другої статті 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі - Закон № 2464), яка регламентує питання функціонування Реєстру застрахованих осіб, установлено, що з метою обліку в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника страхувальник подає відомості про працівника щодо належності або неналежності до професійних спілок.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 2464 Реєстр застрахованих осіб - це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Частиною першою статті 17 Закону № 2464 установлено, що інформація з Державного реєстру використовується з додержанням вимог законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» виключно для потреб, визначених цим Законом та законами з окремих видів загальнообов'язкового державного соціального страхування, а також для:
- призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- виявлення порушень законодавства про працю, у тому числі фактів використання праці неоформлених працівників, вимог законодавства про створення робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю роботодавцями;
- моніторингу дотримання законодавства про соціальний діалог, про професійні спілки, права та гарантії їх діяльності;
- обміну інформацією з Централізованим банком даних з проблем інвалідності;
- накопичення, зберігання та використання відповідно до законодавства інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону № 2464 Державний реєстр створюється для забезпечення:
- ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації;
- накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування;
- нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Частиною першою статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VІ (далі - Закон № 2297) забороняється обробка персональних даних про членство в політичних партіях та професійних спілках.
Згідно з частиною першою статті 10 Закону № 2297 використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону.
Тому подання страхувальником відомостей електронній формі про трудову діяльність працівника й про його належність до Профспілки працівників освіти і науки України вважаємо таким, що суперечить Конституції України, міжнародному законодавству та Закону України «Про захист персональних даних», яким заборонена обробка персональних даних про членство в професійних спілках, до того ж без згоди на це працівника.
Рекомендуємо врахувати зазначене, при вирішенні означеного питання, зокрема про неприпустимість надання інформації стосовно належності працівника до членства у Профспілці працівників освіти і науки України.
Завантажити лист ЦК Профспілки:
Згідно зі статтею 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Статтею 8 (1) Хартії фундаментальних прав Європейського Союзу («Хартія») і статтею 16 (1) Договору про функціонування Європейського Союзу (ДФЄС) встановлено, що кожна особа має право на захист своїх персональних даних.
В статті 1 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з опрацюванням персональних даних і про вільний рух таких даних зазначено, що захист фізичних осіб під час опрацювання персональних даних є фундаментальним правом.
В статті 71 Регламенту вказано, що для забезпечення правомірного та прозорого опрацювання даних, що стосуються суб'єкта, має запобігати дискримінаційним наслідкам для фізичних осіб, зокрема, на підстав приналежності членства в професійних спілках, генетичного стану або стану здоров'я, чи сексуальної орієнтації, або того, що спричиняє вжиття заходів із такими наслідками. Ці дані були перенесені з попередньої Директиви 95/46/ЄС Європейського Парламенту і Ради «Про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільне переміщення таких даних», яка додала дані про «членство в профспілці» до списку чутливих, оскільки ця інформація може бути суттєвим ідентифікатором політичних переконань або членства у партії.
При цьому абзацом четвертим частини другої статті 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі - Закон № 2464), яка регламентує питання функціонування Реєстру застрахованих осіб, установлено, що з метою обліку в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника страхувальник подає відомості про працівника щодо належності або неналежності до професійних спілок.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 2464 Реєстр застрахованих осіб - це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Частиною першою статті 17 Закону № 2464 установлено, що інформація з Державного реєстру використовується з додержанням вимог законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» виключно для потреб, визначених цим Законом та законами з окремих видів загальнообов'язкового державного соціального страхування, а також для:
- призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- виявлення порушень законодавства про працю, у тому числі фактів використання праці неоформлених працівників, вимог законодавства про створення робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю роботодавцями;
- моніторингу дотримання законодавства про соціальний діалог, про професійні спілки, права та гарантії їх діяльності;
- обміну інформацією з Централізованим банком даних з проблем інвалідності;
- накопичення, зберігання та використання відповідно до законодавства інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону № 2464 Державний реєстр створюється для забезпечення:
- ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації;
- накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування;
- нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Частиною першою статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VІ (далі - Закон № 2297) забороняється обробка персональних даних про членство в політичних партіях та професійних спілках.
Згідно з частиною першою статті 10 Закону № 2297 використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону.
Тому подання страхувальником відомостей електронній формі про трудову діяльність працівника й про його належність до Профспілки працівників освіти і науки України вважаємо таким, що суперечить Конституції України, міжнародному законодавству та Закону України «Про захист персональних даних», яким заборонена обробка персональних даних про членство в професійних спілках, до того ж без згоди на це працівника.
Рекомендуємо врахувати зазначене, при вирішенні означеного питання, зокрема про неприпустимість надання інформації стосовно належності працівника до членства у Профспілці працівників освіти і науки України.
Завантажити лист ЦК Профспілки:
- Розділ: Правовий захист
| - Автор: Lenchik
- Коментарів: 0
- Переглядів: 91
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.