: : Навігація : :
: : Календарь : :
: : Архіви : :
: : Партнери : :
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією
- Гість
Будь ласка, зареєструйтесь
: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
: : Актуальні документи : :
- ВІДПОЧИНОК. САНАТОРІЙ ЧЕРЕМОШ. МОРШИН
- Санаторій Черемош м.Моршин знаходиться в центрі курорту, в лісопарковій зоні – екологічно чистій місцевості, де сама природа сприяє вашому від...
- Статут профспілки працівників освіти і науки України
- Завантажити статут [attachment=305] ...
- КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР (УГОДА) між управлінням освіти і науки облдержадміністрації та обласним комітетом профспілки працівників освіти і науки України на 2012– 2015 роки
- Завантажити угоду [attachment=2] ...
- Розмір мінімальної заробітної плати: позиція профспілок
- В основу державної соціальної політики покладено ідею соціальних мінімумів: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, мінімальна пенсія, ака...
- Контакти
- КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ &nb...
Фінансування створення навчально-практичних центрів у 2024 році: постанова Кабміну
Кабінет Міністрів України наприкінці 2023 року ухвалив постанову «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти».
Унаслідок повномасштабного вторгнення сфера освіти, зокрема професійної (професійно-технічної), потребує вдосконалення механізму фінансування.
Зокрема, за цей час частина профтехів була зруйнована чи пошкоджена, а деякі – вимушені були переміститися для безпечного проведення освітнього процесу в інші регіони України. Водночас різко зросла необхідність у підготовці кваліфікованих кадрів для потреб оборони та відновлення країни.
Постанова, прийнята КМУ, передбачає такі зміни:
- спрямування субвенції не лише на капітальний ремонт майстерень, лабораторій, кабінетів, інших приміщень, а й будівель і споруд, які безпосередньо стосуються функціонування навчально-практичних центрів, або в яких зберігається закуплене обладнання та основні засоби;
- можливість для закладів П(ПТ)О, що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, та тимчасово переміщені для безпечної організації та здійснення освітнього процесу в інші регіони України, подавати заявки на створення навчально-практичного центру з додаванням відповідного документу про оренду майна;
- надання можливості закладам П(ПТ)О із загальною кількістю здобувачів освіти від 300 до 400 подавати заявки на створення навчально-практичного центру у випадку, якщо професійне спрямування цього навчально-практичного центру відсутнє в інших закладах П(ПТ)О в радіусі 40 кілометрів у межах області;
- надання до заявки на створення навчально-практичного центру листів підтримки від міського голови міста обласного значення / обласного центру (для закладів, фінансування яких здійснюється з бюджетів міських територіальних громад з адміністративним центром у місті обласного значення – обласному центрі), голови територіальної громади, а також роботодавців;
- визначення показників очікуваного ефекту від створення навчально-практичного центру, зокрема:
* збільшення кількості здобувачів П(ПТ)О в закладі освіти;
* збільшення кількості програм співпраці закладу освіти з роботодавцями;
* збільшення суми надходжень до спеціального фонду закладу освіти від надання платних послуг, виробничої практики в суб’єктів господарювання;
* збільшення кількості випускників, які працевлаштовуються після завершення навчання;
* зменшення втрати контингенту здобувачів освіти.
Унаслідок повномасштабного вторгнення сфера освіти, зокрема професійної (професійно-технічної), потребує вдосконалення механізму фінансування.
Зокрема, за цей час частина профтехів була зруйнована чи пошкоджена, а деякі – вимушені були переміститися для безпечного проведення освітнього процесу в інші регіони України. Водночас різко зросла необхідність у підготовці кваліфікованих кадрів для потреб оборони та відновлення країни.
Постанова, прийнята КМУ, передбачає такі зміни:
- спрямування субвенції не лише на капітальний ремонт майстерень, лабораторій, кабінетів, інших приміщень, а й будівель і споруд, які безпосередньо стосуються функціонування навчально-практичних центрів, або в яких зберігається закуплене обладнання та основні засоби;
- можливість для закладів П(ПТ)О, що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, та тимчасово переміщені для безпечної організації та здійснення освітнього процесу в інші регіони України, подавати заявки на створення навчально-практичного центру з додаванням відповідного документу про оренду майна;
- надання можливості закладам П(ПТ)О із загальною кількістю здобувачів освіти від 300 до 400 подавати заявки на створення навчально-практичного центру у випадку, якщо професійне спрямування цього навчально-практичного центру відсутнє в інших закладах П(ПТ)О в радіусі 40 кілометрів у межах області;
- надання до заявки на створення навчально-практичного центру листів підтримки від міського голови міста обласного значення / обласного центру (для закладів, фінансування яких здійснюється з бюджетів міських територіальних громад з адміністративним центром у місті обласного значення – обласному центрі), голови територіальної громади, а також роботодавців;
- визначення показників очікуваного ефекту від створення навчально-практичного центру, зокрема:
* збільшення кількості здобувачів П(ПТ)О в закладі освіти;
* збільшення кількості програм співпраці закладу освіти з роботодавцями;
* збільшення суми надходжень до спеціального фонду закладу освіти від надання платних послуг, виробничої практики в суб’єктів господарювання;
* збільшення кількості випускників, які працевлаштовуються після завершення навчання;
* зменшення втрати контингенту здобувачів освіти.
За Матеріалами - ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
- Розділ: ---
| - Автор: Lenchik
- Коментарів: 0
- Переглядів: 52
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.