Эксклюзивные шаблоны DLE скачать бесплатно для dle.
Популярные игры онлайн для домашнего отдыха.
Диснеевские мультики скачать и смотреть онлайн.
Современное тепловое оборудование для обогрева дома.
Смотри какие красивые мотоциклы можно купить.
Добро пожаловать на сайт киа клуб и киа форум.
: : Навігація : :
: : Календарь : :
«    Листопад 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
: : Архіви : :
Листопад 2024 (7)
Жовтень 2024 (12)
Вересень 2024 (15)
Серпень 2024 (11)
Липень 2024 (8)
Червень 2024 (14)
: : Партнери : :

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією

: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
Позитивно
Негативно
Влаштовує... Але...
Зовсім негативно
Нецікавлюсь
: : Актуальні документи : :
Роз’яснення МОН щодо збільшення обсягів освітньої субвенції, зміни до формули розподілу освітньої субвенції
Роз’яснення МОН щодо збільшення обсягів освітньої субвенції, зміни до формули розподілу освітньої субвенції Обком Профспілки працівників освіти і науки України доводить лист Міністерства освіти і науки України від 03.03.2023 № 1/3133-23 «Про надання роз’яснень», що надійшов на адресу ЦК Профспілки після опрацювання міністерством численних звернень територіальних та первинних організацій Профспілки, щодо збільшення обсягів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2023 році, а також внесення змін до формули розподілу освітньої субвенції.

При цьому нагадуємо, що в листі МОН від 24.01.2023 № 1/1057-23 «Про розрахунок обсягу освітньої субвенції на 2023 рік та від 06.02.2023 № 1/1680-23 «Про надання відповіді» наголошено, що оплата праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів освіти, що визначені у статті 103-2 Бюджетного кодексу України, в тому числі за викладання додаткових годин навчального плану для учнів групи I на окремі предмети, факультативні курси, індивідуальні заняття тощо, може здійснюватися як за рахунок коштів освітньої субвенції, так і за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Засновники закладів освіти самостійно здійснюють розподіл освітньої субвенції між відповідними закладами та установами освіти для забезпечення в повному обсязі обов’язкових виплат на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам.

Відповідно до пункту 8 Порядку та умов надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затверджених постановою КМУ від 14.01.2015 № 6, відповідні місцеві ради мають право додатково понад обсяги субвенції планувати та здійснювати з місцевих бюджетів оплату поточних та капітальних видатків закладів та установ освіти, що визначені у статті 103-2 Бюджетного кодексу України.

Напрямами використання коштів освітньої субвенції, що визначені в частині першій статті 103-2 Бюджетного кодексу України, є оплата праці з нарахуваннями педагогічних працівників у певних типах закладів освіти, до якої зміни щодо заборони використання коштів освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників з проведення факультативних курсів, індивідуальних занять, консультацій, додаткових годин для вивчення окремих предметів, не вносились.

Згідно з частиною другою статті 97 Бюджетного кодексу України порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам визначаються Кабінетом Міністрів України.

Постановою КМУ від 31.01.2022 № 1472 «Деякі питання розподілу обсягу освітньої субвенції на 2023 рік» внесено зміни до Порядку та умов надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затверджених постановою КМУ від 14.01.2015 № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Але такі зміни не містять заборони використання коштів освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників за надання факультативних курсів, індивідуальних занять, консультацій, додаткових годин для вивчення окремих предметів.

Зміни, внесені постановою КМУ № 1472, стосуються формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, затвердженої постановою КМУ від 27.12.2017 № 1088 «Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами». Зокрема її доповнено пунктом 7, згідно з яким у 2023 році обсяг освітньої субвенції для всіх місцевих бюджетів визначається без урахування додаткових годин навчального плану для учнів групи I на окремі предмети, факультативні курси, індивідуальні заняття.

Але будь-які формульні показники не є підставою для оплати праці конкретних учителів та інших педагогічних працівників, реалізації закладами загальної середньої освіти вимог базового навчального плану, який є одним із державних стандартів здобуття повної загальної середньої освіти.

В листі МОН від 19.08.2022 № 1/9530-22 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році» зазначено, що організація освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти здійснюватиметься в 2022/2023 навчальному році відповідно до Державного стандарту повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 30.09.2020 № 898, Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 № 87, тобто з урахуванням додаткових годин на вивчення предметів освітніх галузей, вибіркових освітніх компонентів, проведення індивідуальних консультацій та групових занять. Розробляючи навчальний план, заклад може розподілити додаткові години для вивчення навчальних предметів, інтегрованих курсів, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять.

Тож правові підстави для заборони використання годин базового навчального плану та робочих навчальних планів закладами загальної середньої освіти на факультативні курси, індивідуальні заняття, консультації, додаткове вивчення окремих предметів (варіативна складова навчального плану) за рахунок коштів освітньої субвенції відсутні.

Стосовно оплати праці вчителів, то вона здійснюється відповідно до вимог постанов КМУ, норм Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом МОН від 15.04.1993 № 102, наказу МОН від 26.09.2005 № 557, з дотриманням положень Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та Профспілками працівників освіти і науки України на 2021-2025 роки, регіональних угод, колективних договорів, інших нормативних актів.

Про необхідність здійснення оплати праці відповідно до законодавства зазначається також у листах МОН від 24.01.2023 № 1/1057-23 та від 06.02.2023 № 1/1680-23.

Отже, правових підстав для заборони використання закладами загальної середньої освіти годин начального навантаження з варіативної складової навчального плану, розподілу цих годин між вчителями, здійснення нарахування та виплати заробітної плати педагогічним працівникам за надання факультативних курсів, індивідуальних занять, консультацій, додаткових годин для вивчення окремих предметів за рахунок коштів освітньої субвенції немає.

Про аналогічне зазначається в матеріалах представників МОН (Анастасія Софієнко) щодо використання освітньої субвенції у 2023 році.

Слід зазначити, що в цілому видатки освітньої субвенції для місцевих бюджетів зменшено порівняно з уточненими призначеннями на 2022 рік на 9,7%.

Щодо залишків освітньої субвенції, то на кінець 2022 року їх обсяги по Кіровоградській області становили 2 504,8 тис. грн. Відповідно до статті 32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» такі залишки перераховуються Державним казначейством України до спеціального фонду Міністерства освіти і науки України з метою подальшого їх розподілу між місцевими бюджетами за рішеннями Кабінету Міністрів України у визначеному ним порядку, зокрема з урахуванням цільового призначення.

Проект відповідної постанови КМУ нині опрацьовується у відповідних центральних органах виконавчої влади.

Також повідомляємо, що станом на 1 лютого 2023 року залишки освітньої субвенції у Кіровоградському обласному бюджеті становили 16 758,1 тис. грн.

У зв’язку з цим просимо забезпечити спільно з соціальними партнерами аналіз використання обсягів освітньої субвенції у відповідному місцевому бюджеті з метою їх скерування за цільовим призначенням, на оплату праці педагогічних працівників, а при недостатності розподілених лімітів освітньої субвенції на конкретний місяць, враховувати норми статті 115 КЗпП України щодо можливості виплати заробітної плати не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Эксклюзивные шаблоны DLE скачать бесплатно для dle.
Популярные игры онлайн для домашнего отдыха.
Диснеевские мультики скачать и смотреть онлайн.
Современное тепловое оборудование для обогрева дома.
Смотри какие красивые мотоциклы можно купить.
Добро пожаловать на сайт киа клуб и киа форум.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.