: : Навігація : :
: : Календарь : :
: : Архіви : :
: : Партнери : :
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією
- Гість
Будь ласка, зареєструйтесь
: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
: : Актуальні документи : :
- ВІДПОЧИНОК. САНАТОРІЙ ЧЕРЕМОШ. МОРШИН
- Санаторій Черемош м.Моршин знаходиться в центрі курорту, в лісопарковій зоні – екологічно чистій місцевості, де сама природа сприяє вашому від...
- Статут профспілки працівників освіти і науки України
- Завантажити статут [attachment=305] ...
- КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР (УГОДА) між управлінням освіти і науки облдержадміністрації та обласним комітетом профспілки працівників освіти і науки України на 2012– 2015 роки
- Завантажити угоду [attachment=2] ...
- Розмір мінімальної заробітної плати: позиція профспілок
- В основу державної соціальної політики покладено ідею соціальних мінімумів: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, мінімальна пенсія, ака...
- Контакти
- КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ &nb...
Освітня субвенція – виключно на зарплату педагогів шкіл
Профспілка працівників освіти і науки України здійснює постійно моніторинг використання обсягів освітньої субвенції місцевим бюджетам, яка згідно з чинним законодавством повинна спрямовуватися на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, а також професійно-технічної та передвищої освіти, які забезпечують здобуття учнями та студентами повної загальної середньої освіти.
Велике занепокоєння Профспілки викликає ситуація, пов’язана з її залишками. За наявними даними обсяги невикористаної освітньої субвенції станом на 1 вересня становили 8,7 млрд. гривень, а на 1 січня – 4,1 млрд гривень, тобто збільшилися більш ніж у 2 рази. Така її економія означає, що кожен з педагогів шкіл за 8 місяців недоотримав до свого бюджету по декілька десятків тисяч гривень. Це сталося через невиплати надбавок за престижність праці у 30%-му розмірі, часткової оплати заміни за тимчасово відсутніх учителів, недоплати за завідування навчальними кабінетами, виплати винагороди не в повному обсязі тощо.
Такий стан з використанням освітньої субвенції спричинений нормами законодавства, що дозволяють місцевій владі за рахунок цієї штучно створеної економії в наступному фінансовому році придбавати меблі, комп’ютери, автобуси, проводити інтернет, здійснювати ремонти та будівництво нових туалетних приміщень, їх капітальний та поточний ремонт й застосовувати інші способи використання освітньої субвенції не на ту мету, на яку її першочергово призначено.
Саме це питання стало одним із їх низки під час перемовин представників Профспілки та керівництва Міністерства освіти і науки за участі Голови Комітету з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради України, що відбулися 22 жовтня цього року.
У процесі пошуку механізмів повного використання освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників шкіл досягнуто домовленостей про ініціювання внесення змін до Урядової постанови № 6 від 14.01.2015 з тим, щоб заборонити використання цих державних видатків на утримання приміщень шкіл та інші їх потреби, що мають забезпечуватися місцевим коштом, якщо педагогам не нараховано у повному обсязі заробітну плату.
Досягнуто домовленостей про спрямування на місця спільних з міністерством рекомендацій про використання цих коштів за цільовим призначенням – на оплату праці з нарахуваннями у повному обсязі з дотриманням положень Галузевої угоди.
Певні запевнення профспілка отримала від голови профільного комітету ВРУ щодо приділення особливої уваги врахуванню пропозицій ЦК Профспілки до статей 22, 24 проекту закону «Про повну загальну середню освіту» № 0901 та його прикінцевих положень щодо обов’язковості укладення з вчителями «за їх бажанням» контрактів, звільнення з роботи педагогів, які отримують пенсію за віком, робочого часу вчителів, оплати їхньої праці.
Особливу тривогу профспілки викликають наміри закриття малочисельних сільських шкіл. Саме це та інші питання були розглянуті президією ЦК Профспілки та прийнято відповідні рішення, що розміщені на нашому сайті.
Велике занепокоєння Профспілки викликає ситуація, пов’язана з її залишками. За наявними даними обсяги невикористаної освітньої субвенції станом на 1 вересня становили 8,7 млрд. гривень, а на 1 січня – 4,1 млрд гривень, тобто збільшилися більш ніж у 2 рази. Така її економія означає, що кожен з педагогів шкіл за 8 місяців недоотримав до свого бюджету по декілька десятків тисяч гривень. Це сталося через невиплати надбавок за престижність праці у 30%-му розмірі, часткової оплати заміни за тимчасово відсутніх учителів, недоплати за завідування навчальними кабінетами, виплати винагороди не в повному обсязі тощо.
Такий стан з використанням освітньої субвенції спричинений нормами законодавства, що дозволяють місцевій владі за рахунок цієї штучно створеної економії в наступному фінансовому році придбавати меблі, комп’ютери, автобуси, проводити інтернет, здійснювати ремонти та будівництво нових туалетних приміщень, їх капітальний та поточний ремонт й застосовувати інші способи використання освітньої субвенції не на ту мету, на яку її першочергово призначено.
Саме це питання стало одним із їх низки під час перемовин представників Профспілки та керівництва Міністерства освіти і науки за участі Голови Комітету з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради України, що відбулися 22 жовтня цього року.
У процесі пошуку механізмів повного використання освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників шкіл досягнуто домовленостей про ініціювання внесення змін до Урядової постанови № 6 від 14.01.2015 з тим, щоб заборонити використання цих державних видатків на утримання приміщень шкіл та інші їх потреби, що мають забезпечуватися місцевим коштом, якщо педагогам не нараховано у повному обсязі заробітну плату.
Досягнуто домовленостей про спрямування на місця спільних з міністерством рекомендацій про використання цих коштів за цільовим призначенням – на оплату праці з нарахуваннями у повному обсязі з дотриманням положень Галузевої угоди.
Певні запевнення профспілка отримала від голови профільного комітету ВРУ щодо приділення особливої уваги врахуванню пропозицій ЦК Профспілки до статей 22, 24 проекту закону «Про повну загальну середню освіту» № 0901 та його прикінцевих положень щодо обов’язковості укладення з вчителями «за їх бажанням» контрактів, звільнення з роботи педагогів, які отримують пенсію за віком, робочого часу вчителів, оплати їхньої праці.
Особливу тривогу профспілки викликають наміри закриття малочисельних сільських шкіл. Саме це та інші питання були розглянуті президією ЦК Профспілки та прийнято відповідні рішення, що розміщені на нашому сайті.
- Розділ: Соціально-економічний захист » Оплата праці
| - Автор: Lenchik
- Коментарів: 0
- Переглядів: 316
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.