: : Навігація : :
: : Календарь : :
: : Архіви : :
: : Партнери : :
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією
- Гість
Будь ласка, зареєструйтесь
: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
: : Актуальні документи : :
- ВІДПОЧИНОК. САНАТОРІЙ ЧЕРЕМОШ. МОРШИН
- Санаторій Черемош м.Моршин знаходиться в центрі курорту, в лісопарковій зоні – екологічно чистій місцевості, де сама природа сприяє вашому від...
- Статут профспілки працівників освіти і науки України
- Завантажити статут [attachment=305] ...
- КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР (УГОДА) між управлінням освіти і науки облдержадміністрації та обласним комітетом профспілки працівників освіти і науки України на 2012– 2015 роки
- Завантажити угоду [attachment=2] ...
- Розмір мінімальної заробітної плати: позиція профспілок
- В основу державної соціальної політики покладено ідею соціальних мінімумів: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, мінімальна пенсія, ака...
- Контакти
- КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ &nb...
Освітня субвенція – виключно на зарплату педагогів шкіл
Профспілка працівників освіти і науки України здійснює постійно моніторинг використання обсягів освітньої субвенції місцевим бюджетам, яка згідно з чинним законодавством повинна спрямовуватися на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, а також професійно-технічної та передвищої освіти, які забезпечують здобуття учнями та студентами повної загальної середньої освіти.
Велике занепокоєння Профспілки викликає ситуація, пов’язана з її залишками. За наявними даними обсяги невикористаної освітньої субвенції по Кіровоградській області станом на 1 грудня 2019р. становить 104 483 007,9 гривень. Така її економія означає, що кожен з педагогів шкіл недоотримав значну суму коштів до свого бюджету. Це сталося через невиплати надбавок за престижність праці у 30%-му розмірі, часткової оплати заміни за тимчасово відсутніх учителів, недоплати за завідування навчальними кабінетами, виплати винагороди не в повному обсязі тощо.
Такий стан з використанням освітньої субвенції спричинений нормами законодавства, що дозволяють місцевій владі за рахунок цієї штучно створеної економії в наступному фінансовому році придбавати меблі, комп’ютери, автобуси, проводити інтернет, здійснювати ремонти та будівництво нових туалетних приміщень, їх капітальний та поточний ремонт йзастосовувати інші способи використання освітньої субвенції не на ту мету, на яку її першочергово призначено.
У процесі пошуку механізмів повного використання освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників шкіл досягнуто домовленостей про ініціювання внесення змін до Урядової постанови №6 від 14.01.2015р. з тим, щоб заборонити використання цих державних видатків на утримання приміщень шкіл та інші їх потреби, що мають забезпечуватися місцевим коштом, якщо педагогам не нараховано у повному обсязі заробітну плату.
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України та Міністерство освіти і науки України спрямували на місця спільний лист від 25.11.2019 стосовно необхідності вжиття заходів для ефективного використання до закінчення 2019 фінансового року обсягів освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників.
Зокрема, у листі мова йде про виплату надбавки в максимальному 30%-му розмірі, доплат за завідування навчальними кабінетами, виплати винагороди за сумлінну працю, оплати заміни за тимчасово відсутніх вчителів у повному розмірі, преміювання, встановлення надбавок за складність і напруженість у роботі тощо.
Спільний лист ЦК Профспілки та Міністерства освіти:
Інформація щодо виділених обсягів освітньої субвенції та її невикористаних залишків у 2019 році:
Велике занепокоєння Профспілки викликає ситуація, пов’язана з її залишками. За наявними даними обсяги невикористаної освітньої субвенції по Кіровоградській області станом на 1 грудня 2019р. становить 104 483 007,9 гривень. Така її економія означає, що кожен з педагогів шкіл недоотримав значну суму коштів до свого бюджету. Це сталося через невиплати надбавок за престижність праці у 30%-му розмірі, часткової оплати заміни за тимчасово відсутніх учителів, недоплати за завідування навчальними кабінетами, виплати винагороди не в повному обсязі тощо.
Такий стан з використанням освітньої субвенції спричинений нормами законодавства, що дозволяють місцевій владі за рахунок цієї штучно створеної економії в наступному фінансовому році придбавати меблі, комп’ютери, автобуси, проводити інтернет, здійснювати ремонти та будівництво нових туалетних приміщень, їх капітальний та поточний ремонт йзастосовувати інші способи використання освітньої субвенції не на ту мету, на яку її першочергово призначено.
У процесі пошуку механізмів повного використання освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників шкіл досягнуто домовленостей про ініціювання внесення змін до Урядової постанови №6 від 14.01.2015р. з тим, щоб заборонити використання цих державних видатків на утримання приміщень шкіл та інші їх потреби, що мають забезпечуватися місцевим коштом, якщо педагогам не нараховано у повному обсязі заробітну плату.
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України та Міністерство освіти і науки України спрямували на місця спільний лист від 25.11.2019 стосовно необхідності вжиття заходів для ефективного використання до закінчення 2019 фінансового року обсягів освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників.
Зокрема, у листі мова йде про виплату надбавки в максимальному 30%-му розмірі, доплат за завідування навчальними кабінетами, виплати винагороди за сумлінну працю, оплати заміни за тимчасово відсутніх вчителів у повному розмірі, преміювання, встановлення надбавок за складність і напруженість у роботі тощо.
Спільний лист ЦК Профспілки та Міністерства освіти:
Інформація щодо виділених обсягів освітньої субвенції та її невикористаних залишків у 2019 році:
- Розділ: Соціально-економічний захист » Оплата праці
| - Автор: Lenchik
- Коментарів: 0
- Переглядів: 319
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.