: : Навігація : :
: : Календарь : :
: : Архіви : :
: : Партнери : :
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією
- Гість
Будь ласка, зареєструйтесь
: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
: : Актуальні документи : :
- ВІДПОЧИНОК. САНАТОРІЙ ЧЕРЕМОШ. МОРШИН
- Санаторій Черемош м.Моршин знаходиться в центрі курорту, в лісопарковій зоні – екологічно чистій місцевості, де сама природа сприяє вашому від...
- Статут профспілки працівників освіти і науки України
- Завантажити статут [attachment=305] ...
- КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР (УГОДА) між управлінням освіти і науки облдержадміністрації та обласним комітетом профспілки працівників освіти і науки України на 2012– 2015 роки
- Завантажити угоду [attachment=2] ...
- Розмір мінімальної заробітної плати: позиція профспілок
- В основу державної соціальної політики покладено ідею соціальних мінімумів: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, мінімальна пенсія, ака...
- Контакти
- КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ &nb...
Законопроект № 3515 руйнує гарантії щодо оплати праці вчителів та викладачів
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України звернувся до Комітету з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради України з приводу проекту закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання питань формування прожиткового мінімуму та створення передумов для його підвищення», внесеного народним депутатом України Г.М. Третьяковою та іншими народними депутатами України, реєстр № 3515 від 20.05.2020, прийнятого 2.06.2021 в першому читанні, щодо неприпустимості прийняття зазначеного законопроекту, як такого, що значно звужує права працівників, зокрема педагогічних і науково-педагогічних.
Законопроектом, зокрема, пропонується замінити чинну редакцію статті 61 Закону України «Про освіту» щодо встановлення розміру посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії на рівні трьох мінімальних заробітних плат на редакцію щодо відповідності такого посадового окладу чотирьом розмірам мінімального розміру посадового окладу, встановленого на 1 січня календарного року для відповідної категорії працівників, а також внести такі зміни до пункту 6 Прикінцевих і перехідних положень цього закону щодо забезпечення до 2023 року поетапної реалізації положень частини другої зміненої статті 61.
Профспілка висловлює категоричний протест внесенню цих змін до статті 61 Закону України «Про освіту», як таких, що звужують права педагогічних і науково-педагогічних працівників на рівень оплати праці, що заборонено статтею 22 Конституції України.
Норма статті 61 закону «Про освіту» про встановлення розміру посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії в розмірі 3 мінімальних заробітних плат стала компромісом замість державної гарантії про встановлення середнього розміру посадових окладів педагогічних працівників на рівні середньої, а науково-педагогічних – не нижче подвійної заробітної плати працівників промисловості, передбаченої статтею 57 попередньої редакції закону «Про освіту», проти скасування якої засвідчили своїми особистими підписами понад 640 тисяч освітян у 2017 році.
Тому Профспілка наполягає на збереженні норми частини 2 статті 61, стосовно встановлення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії в розмірі 3 мінімальних заробітних плат.
Запровадження антиконституційних норм у проекті закону № 3515 призведе до стрімкого зубожіння населення країни, зниження рівня соціального захисту усіх верств населення внаслідок дискримінації працівників у сфері оплати праці та її зрівнялівки.
Спільним представницьким органом об’єднань профспілок, яким не підтримано проект закону № 3515, постатейні зауваження та пропозиції до цього законопроекту надіслані Голові Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів та автору законодавчої ініціативи Г.М. Третьяковій, представникам ФПУ у Верховній Раді Україні – народним депутатам України С.Я. Рудику та В.С. Івченку.
Завантажити лист до Комітету
Постатейні зауваження
Законопроектом, зокрема, пропонується замінити чинну редакцію статті 61 Закону України «Про освіту» щодо встановлення розміру посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії на рівні трьох мінімальних заробітних плат на редакцію щодо відповідності такого посадового окладу чотирьом розмірам мінімального розміру посадового окладу, встановленого на 1 січня календарного року для відповідної категорії працівників, а також внести такі зміни до пункту 6 Прикінцевих і перехідних положень цього закону щодо забезпечення до 2023 року поетапної реалізації положень частини другої зміненої статті 61.
Профспілка висловлює категоричний протест внесенню цих змін до статті 61 Закону України «Про освіту», як таких, що звужують права педагогічних і науково-педагогічних працівників на рівень оплати праці, що заборонено статтею 22 Конституції України.
Норма статті 61 закону «Про освіту» про встановлення розміру посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії в розмірі 3 мінімальних заробітних плат стала компромісом замість державної гарантії про встановлення середнього розміру посадових окладів педагогічних працівників на рівні середньої, а науково-педагогічних – не нижче подвійної заробітної плати працівників промисловості, передбаченої статтею 57 попередньої редакції закону «Про освіту», проти скасування якої засвідчили своїми особистими підписами понад 640 тисяч освітян у 2017 році.
Тому Профспілка наполягає на збереженні норми частини 2 статті 61, стосовно встановлення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії в розмірі 3 мінімальних заробітних плат.
Запровадження антиконституційних норм у проекті закону № 3515 призведе до стрімкого зубожіння населення країни, зниження рівня соціального захисту усіх верств населення внаслідок дискримінації працівників у сфері оплати праці та її зрівнялівки.
Спільним представницьким органом об’єднань профспілок, яким не підтримано проект закону № 3515, постатейні зауваження та пропозиції до цього законопроекту надіслані Голові Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів та автору законодавчої ініціативи Г.М. Третьяковій, представникам ФПУ у Верховній Раді Україні – народним депутатам України С.Я. Рудику та В.С. Івченку.
Завантажити лист до Комітету
Постатейні зауваження
- Розділ: ---
| - Автор: Lenchik
- Коментарів: 0
- Переглядів: 171
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.