: : Навігація : :
: : Календарь : :
: : Архіви : :
: : Партнери : :
Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією
- Гість
Будь ласка, зареєструйтесь
: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
: : Актуальні документи : :
- ВІДПОЧИНОК. САНАТОРІЙ ЧЕРЕМОШ. МОРШИН
- Санаторій Черемош м.Моршин знаходиться в центрі курорту, в лісопарковій зоні – екологічно чистій місцевості, де сама природа сприяє вашому від...
- Статут профспілки працівників освіти і науки України
- Завантажити статут [attachment=305] ...
- КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР (УГОДА) між управлінням освіти і науки облдержадміністрації та обласним комітетом профспілки працівників освіти і науки України на 2012– 2015 роки
- Завантажити угоду [attachment=2] ...
- Розмір мінімальної заробітної плати: позиція профспілок
- В основу державної соціальної політики покладено ідею соціальних мінімумів: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, мінімальна пенсія, ака...
- Контакти
- КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ &nb...
Особливості організації освітнього процесу в 2022-2023 навчальному році
Міністерство освіти і науки України спрямувало лист засновникам та керівникам закладів фахової передвищої й вищої освіти щодо підготовки до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022/2023 навчальному році.
У листі, зокрема вказано, що Міністерство, як головний центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, рекомендує керівникам закладів фахової передвищої, вищої освіти провадити освітній процес максимально наближено до традиційного формату з урахуванням обмежень воєнного часу та безумовного забезпечення захисту учасників освітнього процесу, і вирішити відповідний комплекс питань із залученням органів студентського самоврядування та профспілкових організацій.
Документ окреслює пріоритети та комплекс завдань, які необхідно вирішити.
Так, першим пріоритетом у діяльності закладів освіти є сприяння обороні України, зокрема всебічна підтримка працівників та здобувачів освіти, які зі зброєю в руках встали на захист Батьківщини.
Наступним пріоритетним завданням є гарантування безпечних умов навчання та праці для усіх учасників освітнього процесу, зокрема з урахуванням досвіду роботи закладів освіти в умовах воєнного часу.
Важливий акцент на забезпеченні технічної готовності споруд цивільного захисту для укриття учасників освітнього процесу, провести необхідні підготовчі роботи з урахуванням законодавства.
Також рекомендовано розглянути можливість початку освітнього процесу в 2022/23 навчальному році для здобувачів фахової передвищої, вищої освіти старших курсів орієнтовно з 15 серпня 2022 року з урахуванням планових заходів вступної кампанії, використання суботніх днів у теплу частину року, внести відповідні зміни до графіку освітнього процесу та відпусток працівників.
Розглянути можливість початку освітнього процесу для здобувачів освіти І курсів закладів фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти орієнтовно з 15 серпня 2022 року з урахуванням можливостей державних (регіональних) замовників щодо їх стипендіального забезпечення, для здобувачів освіти І курсів на основі повної загальної середньої освіти – орієнтовно 15 вересня, але не пізніше 1 жовтня 2022 року, для здобувачів освіти І курсів магістратури на основі вищої освіти – орієнтовно 1 жовтня 2022 року.
А також вживати заходів щодо економічної мотивації педагогічних та науково-педагогічних працівників, які проводитимуть навчальні заняття в традиційному форматі.
У листі, зокрема вказано, що Міністерство, як головний центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, рекомендує керівникам закладів фахової передвищої, вищої освіти провадити освітній процес максимально наближено до традиційного формату з урахуванням обмежень воєнного часу та безумовного забезпечення захисту учасників освітнього процесу, і вирішити відповідний комплекс питань із залученням органів студентського самоврядування та профспілкових організацій.
Документ окреслює пріоритети та комплекс завдань, які необхідно вирішити.
Так, першим пріоритетом у діяльності закладів освіти є сприяння обороні України, зокрема всебічна підтримка працівників та здобувачів освіти, які зі зброєю в руках встали на захист Батьківщини.
Наступним пріоритетним завданням є гарантування безпечних умов навчання та праці для усіх учасників освітнього процесу, зокрема з урахуванням досвіду роботи закладів освіти в умовах воєнного часу.
Важливий акцент на забезпеченні технічної готовності споруд цивільного захисту для укриття учасників освітнього процесу, провести необхідні підготовчі роботи з урахуванням законодавства.
Також рекомендовано розглянути можливість початку освітнього процесу в 2022/23 навчальному році для здобувачів фахової передвищої, вищої освіти старших курсів орієнтовно з 15 серпня 2022 року з урахуванням планових заходів вступної кампанії, використання суботніх днів у теплу частину року, внести відповідні зміни до графіку освітнього процесу та відпусток працівників.
Розглянути можливість початку освітнього процесу для здобувачів освіти І курсів закладів фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти орієнтовно з 15 серпня 2022 року з урахуванням можливостей державних (регіональних) замовників щодо їх стипендіального забезпечення, для здобувачів освіти І курсів на основі повної загальної середньої освіти – орієнтовно 15 вересня, але не пізніше 1 жовтня 2022 року, для здобувачів освіти І курсів магістратури на основі вищої освіти – орієнтовно 1 жовтня 2022 року.
А також вживати заходів щодо економічної мотивації педагогічних та науково-педагогічних працівників, які проводитимуть навчальні заняття в традиційному форматі.
- Розділ: Офіційні документи та повідомлення » Листи Міністерств, відомств України
| - Автор: Lenchik
- Коментарів: 0
- Переглядів: 199
|
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.