Эксклюзивные шаблоны DLE скачать бесплатно для dle.
Популярные игры онлайн для домашнего отдыха.
Диснеевские мультики скачать и смотреть онлайн.
Современное тепловое оборудование для обогрева дома.
Смотри какие красивые мотоциклы можно купить.
Добро пожаловать на сайт киа клуб и киа форум.
: : Навігація : :
: : Календарь : :
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
: : Архіви : :
Квітень 2024 (11)
Березень 2024 (7)
Лютий 2024 (6)
Січень 2024 (10)
Грудень 2023 (11)
Листопад 2023 (1)
: : Партнери : :

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією

: : Опитування : :
Як Ви ставитесь до пенсійної реформи? [?]
Позитивно
Негативно
Влаштовує... Але...
Зовсім негативно
Нецікавлюсь
: : Актуальні документи : :
Моніторинг якості середньої освіти – 2013

Моніторинг якості середньої освіти – 2013

Міністерство освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України з 12 листопада до 12 грудня 2013 року проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5-х та 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. 

Основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, що повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо.

Метою зазначеного заходу є виявлення навчальних досягнень учнів і з’ясування кількох важливих освітніх питань, а саме:

– які знання здобули учні з тих чи інших предметів, якого рівня сягають їхні загальнонавчальні вміння?
– який рівень інтересу до навчання сформовано в учнів?
– чи вміють учні аналізувати зміст прочитаних текстів, робити висновки, висловлювати власне ставлення до прочитаного?
– чи вміють знаходити нестандартні рішення в процесі розв’язання навчальних завдань, самостійно працювати з підручником, розв’язувати задачі, залучати додаткову інформацію під час виконання проблемних завдань?
– чи ефективно розподіляють зусилля і час, виконуючи навчальні завдання?
– чи навчилися учні застосовувати здобуті знання не лише на уроках, а й у повсякденному житті?


Структура, обсяг та інші параметри тестових завдань визначено на основі вимог до загальноосвітньої підготовки учнів відповідно до чинних навчальних програм для початкової і основної школи з урахуванням відповідного для цього часу – 45 хвилин.

Кожен збірник завдань для проведення моніторингу містить 10 варіантів тестів, кожен з яких складається із завдань, які відрізняються складністю та формою. Кожен учень виконуватиме один варіант тестів та бланк відповідей.

Правильні відповіді до завдань тестів з відповідних навчальних предметів будуть розміщені на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти і Національної академії педагогічних наук України після завершення заходу.

Кожний учень матиме можливість попередньо самостійно визначити рівень своїх навчальних досягнень з кожного навчального предмета, порівнявши правильні відповіді до завдань тестів, розміщених на сайті, з особистими відповідями у збірниках завдань, які залишилися після проведення моніторингу.

Оцінки за моніторинг у класні журнали не виставлятимуться, оскільки оцінювання моніторингу здійснюватиметься за рівнями навчальних досягнень учнів, але інформація про результати моніторингу кожного учня з усіх навчальних предметів буде до відома його батьків або осіб, які їх замінюють.

Участь учнів у моніторингу допоможе вчителям і батькам отримати об’єктивну інформацію про результати їхнього навчання та сприятиме поліпшенню системної підготовки майбутніх випускників до державної підсумкової атестації та, згодом, і до зовнішнього незалежного оцінювання.

Від того, якого рівня знань досягне дитина в школі, залежить її подальше професійне навчання і доросле життя. Об’єктивні результати моніторингу сприятимуть заохоченню школярів до навчання, допоможуть їм зрозуміти, що навчання – це дуже важлива та значуща частина цього періоду життя.

За бажанням батьків можна буде здійснити порівняльний аналіз навчальних досягнень учня з відповідними середніми показниками по Україні з метою вдосконалення подальшої навчальної роботи школяра.

Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їхнього подолання.

Графік проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі: grafic-provedennja-monitorungy.doc [39,5 Kb]

 

“Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995″ наказ МОН від 10.10.2013 р. № 1412:  nakaz-pro-perenesennya-terminiv.doc [29 Kb]

 

(завантажень: 20)

“Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 р. № 995:  nakaz-mon-vid-17_07_2013-995.rar [15,04 Kb]

 

“Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти” лист ІІТЗО від 11.10.2013 р. № 14.1/10-3300: lust-iit3o-vid-11_10_2013-14_110-3300.rar [44,97 Kb]

 

“Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист ІІТЗО від 04.11.2013 р. № 14.1/10-3632: list_iitzo_051113_14_1_10_3632.doc [84 Kb]

 

 

  • Розділ: Головна |
  • Автор: Scherba
  • Коментарів: 0
  • Переглядів: 1003 |
Эксклюзивные шаблоны DLE скачать бесплатно для dle.
Популярные игры онлайн для домашнего отдыха.
Диснеевские мультики скачать и смотреть онлайн.
Современное тепловое оборудование для обогрева дома.
Смотри какие красивые мотоциклы можно купить.
Добро пожаловать на сайт киа клуб и киа форум.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.